TelePassKattints ide
                    2017. október 19. csütörtök   Évnap : 291/365   Névnap : Nándor           Astrojegy : Mérleg
Szabályzat   Regisztráció   Bejelentkezés   Segítség   Hírek


TelePass bejelentkezés


Email :

Jelszó :

    Emlékezz rám

Elfelejtettem a jelszót

2016.12.02. 21:37 - Nincs új hír :), de ettől még működünk
2015.02.16. 21:37 - Az ember azt hinné, hogy már nem tudnak újabb kérdést feltenni a felhasználók, de az élet mindig rácáfol, DE IGEN és tudnak újat kérdezni. Vagyis nem is újat csak nem olvassák el a kiírásokat.
2015.02.16. 10:27 - ApróHir rendszerünkben apróbb fejlesztéseket tettünk. Lehet módosítani a hirdetéseket, egyelőre ennyi, de további jelentős fejlesztések lesznek még.
2014.10.16. 08:15 - Még mindig nincs új hír :)
Bár a segítség menüpont ki lett egészítve.
2013.02.25. 08:00 - Nincs új hír :)
Már régóta nem lett ide írva semmi sem. Ez nem azt jeletni, hogy nem működik, csak egyszerűen nincs miről írni.
2010.03.25. 08:00 - Hírlevél
Egyesek elkezdtek köpködni, hogy miért, meg hogy képzeljük....
Benne van az adatkezelési szabályzatunkban melyet elfogadtak a felhasználók, hogy rendszerünkkel kapcsolatos alkalmankénti hírlevelet küldünk.

Regisztráció
Segítség
Tartalomjegyzék :
  • Mi is ez a TelePass beléptető ?
  • Miért jó ha van TelePass regisztrációm ?
  • Tudom-e módosítani a TelePass regisztrációmat ?
  • Tudom-e törölni TelePass regisztrációmat ?
  • Miért nem sikerül a bejelentkezés ?
  • Regisztráció után nem kaptam meg az aktiváló levelet. Mit tegyek ?
  • Mi az, hogy 1 évig ingyenes ??? Utána majd fizetni kell ???
  • A Telepass rendszerrel hogyan tudok hírdetést feladni ?
  • Mi is ez a TelePass beléptető ?

    A TelePass a TeleWeb csoport weboldalaihoz és szolgáltatásaihoz kialakított beléptetőrendszer melynek előnye, hogy egységes regisztrációval vehetők igénybe a szolgáltatások. Amelyik weboldalunkon látja a TelePass logót ott "Bejelentkezés" után máris tudja használni TelePass regisztrációnál megadott beállításait.


    Miért jó ha van TelePass regisztrációm ?

    Mert nem kell minden weboldalunkon külön-külön regisztrálni, hanem csak egyszer elég ezt megtenni a TelePass weboldalunkon és ezután mindegyik weboldalunkat tudja használni ezzel az egy regisztrációval.

    Tehát a TelePass regisztráció az egy kulcs ahhoz, hogy ne kelljen minden oldalunkon külön-külön regisztrálnia.

    Ezt a kulcsot (felhasználónév és jelszó) be kell rakni azon az oldalon lévő zárba amit használni szeretne. Tehát ha pl. a LinkTÁR rendszerünket szeretné használni akkor be kell jelentkeznie a linktar.hu weboldalon.


    Tudom-e módosítani a TelePass regisztrációmat ?

    Mi sem egyszerűbb ennél. A TelePass.hu weboldalon a "Bejelentkezés" után a "Beállítások" menüpontban tudja TelePass regisztrációját megváltoztatni.


    Tudom-e törölni TelePass regisztrációmat ?

    Amennyiben meg szeretné szüntetni TelePass regisztrációját a "Beállítások" menüpontban talál "TelePass regisztráció törlése" linkre kattint és ott megadva jelenleg érvényes jelszavát, a TelePass regisztráció törlésre kerül. Csak akkor lehet törölni a TelePass regisztrációt ha a TeleWeb rendszerek egyikében sincs aktív bejegyzése.


    Miért nem sikerül a bejelentkezés ?

    A TelePass weboldalra a http://telepass.hu címen található vízszintes menüsorban a "Bejelentkezés" gombra kattintva megjelenik egy "Bejelentkezés" nevű weboldal. Itt a TelePass regisztrációnál megadott nevét és jelszavát kell beírni. Ha ez sikerült akkor a "Beküld" gombra kattint. Ekkor visszakerül a TelePass nyitó oldalára.

    Ha IGEN sikeres volt a bejelentkezése akkor a "Bejelentkezés" gomb eltűnik és helyette "Kijelentkezés" gomb jelenik meg. Ha ezeket nem látja akkor nem sikerült bejelentkezni a rendszerbe.

    Ha NEM sikerült a bejelentkezés annak az egyik ismert fő oka, hogy FireFos böngészőt használ és valószínűleg tiltotta benne a Sütik (Cookies) fogadását a http://telepass.hu weboldaltól.

    Megoldás: engedélyezze a Sütik fogadását vagy használjon másik, pl. IE vagy Opera böngészőt, mert ezekkel soha nem szokott probléma lenni csak a firefossal.


    Regisztráció után nem kaptam meg az aktiváló levelet. Mit tegyek ?

    Rendszerünk a regisztrációt követően azonnal elküldi megadott e-mail címre az aktiváló levelet.

    Ha ezt nem kapja meg néhány percen belül, akkor valahol elakadt a levél, vagy levelező beállításai nem tették lehetővé, hogy az aktiváló e-mail megérkezzen Önhöz.

    Ilyen nagy ritkán szokott történni és többnyire ilyenkor szokták kérni, hogy aktiváljuk a regisztrációt.

    Na ezt soha nem fogjuk mi megtenni. Pontosan azt a célt is szolgálja a regisztráció, hogy létező postafiókkal rendelkezzen a felhasználó, de ha már az aktiváló levelet nem kapja meg akkor, hogy fogja megkapni a szolgáltatásokkal kapcsolatos leveleket ?

    Tehát a regisztrációt csak a felhasználó fogja tudni aktiválni. Ha mégis megtörtént, hogy nem kapta meg a levelet akkor vagy készít egy másik regisztrációt vagy ír nekünk, hogy küldjük el újra az aktiváló e-mailt.


    Mi az, hogy 1 évig ingyenes ??? Utána majd fizetni kell ???

    NEM, utána sem kell fizetni és semmikor sem kell fizetni a regisztrációért. Ez kizárólag azért lett a rendszerbe beleépítve, hogy az inaktív és/vagy nem működő email címeket/adatokat ne kelljen tárolni, mert ha valaki 1 év után is meg tudja hosszabbítani a regisztrációját, mert működő az email címe akkor ezzel semmi probléma nincs, de ha nem működik az email címe akkor minek van a rendszerben ?!

    Szóval nem kell megijedni az 1 évig ingyenes kiírástól, semmi hátsó szándék nincs az évente történő megújítás alatt mint egyszerűen csak az inaktív regisztrációk kitakarítása.

    A Telepass rendszerrel hogyan tudok hirdetést feladni ?

    Azzal sehogy ! Az nem erre való ? Kb. olyan a kérdés mint, hogyan tudok a vícsappal inni ? Azzal sehogy, azt ki kell nyitni és akkor a belőle kifolyó vizet lehet meginni. A vízcsap egy eszköz, ugyanúgy mint a TelePass rendszer egy eszköz ahhoz, hogy hirdetést tudjon feladni vagy más szolgáltatásokat használni. A regisztráció után ki volt írva, hogy az AproHir.hu weboldalon kell bejelentkezni azzal az azonosítóval és jelszóval amit a TelePass regisztrációnál megadott. Lehet, hogy el kellett volna olvasni, ami oda volt kiírva.

    De ha valaki ettől jobb magyarázatot tud adni erre a kérdésre kérem ossza meg velünk is.

    Jött egy másfajta magyarázat is : A TelePass hasonlítása egy bankkártyához. Először ki kell váltani és utána lehet a bankkártyával pénzt felvenni az autromatákból, persze amelyik elfogadja.



    Ha a fentiekben nem találta meg a megfelelő választ úgy a "Segítség kérése" menüpontban vagy a "Kapcsolat" menüponton keresztül tud velünk kapcsolatba lépni.


    TelePass




























      Impresszum   Adatkezelés   Médiaajánlat   Segítség kérés   Kapcsolat
    TelePass v1.0 © Abyss Software

    © 2000-2017 TeleWEB.HU - Minden jog fenntartva.

    Kattints a hirdetésre
    Kattints ide


    Powered by Linux   LINKTAR.HU   Powered by Perl

    googlePR.hu - ingyenes PageRank