|
Segítség |
Tartalomjegyzék :
|
Mi is ez a TelePass beléptető ? |
A TelePass a TeleWeb csoport weboldalaihoz és szolgáltatásaihoz kialakított beléptetőrendszer melynek előnye, hogy egységes regisztrációval vehetők igénybe a szolgáltatások. Amelyik weboldalunkon látja a TelePass logót ott "Bejelentkezés" után máris tudja használni TelePass regisztrációnál megadott beállításait.
|
Miért jó ha van TelePass regisztrációm ? |
Mert nem kell minden weboldalunkon külön-külön regisztrálni, hanem csak egyszer elég ezt megtenni a TelePass weboldalunkon és ezután mindegyik weboldalunkat tudja használni ezzel az egy regisztrációval.
Tehát a TelePass regisztráció az egy kulcs ahhoz, hogy ne kelljen minden oldalunkon külön-külön regisztrálnia.
Ezt a kulcsot (felhasználónév és jelszó) be kell rakni azon az oldalon lévő zárba amit használni szeretne. Tehát ha pl. a LinkTÁR rendszerünket szeretné használni akkor be kell jelentkeznie a linktar.hu weboldalon.
|
Tudom-e módosítani a TelePass regisztrációmat ? |
Mi sem egyszerűbb ennél. A TelePass.hu weboldalon a "Bejelentkezés" után a "Beállítások" menüpontban tudja TelePass regisztrációját megváltoztatni.
|
Tudom-e törölni TelePass regisztrációmat ? |
Amennyiben meg szeretné szüntetni TelePass regisztrációját a "Beállítások" menüpontban talál "TelePass regisztráció törlése" linkre kattint és ott megadva jelenleg érvényes jelszavát, a TelePass regisztráció törlésre kerül. Csak akkor lehet törölni a TelePass regisztrációt ha a TeleWeb rendszerek egyikében sincs aktív bejegyzése.
|
Miért nem sikerül a bejelentkezés ? |
A TelePass weboldalra a https://telepass.hu címen található vízszintes menüsorban a "Bejelentkezés" gombra kattintva megjelenik egy "Bejelentkezés" nevű weboldal. Itt a TelePass regisztrációnál megadott nevét és jelszavát kell beírni. Ha ez sikerült akkor a "Beküld" gombra kattint. Ekkor visszakerül a TelePass nyitó oldalára.
Ha IGEN sikeres volt a bejelentkezése akkor a "Bejelentkezés" gomb eltűnik és helyette "Kijelentkezés" gomb jelenik meg. Ha ezeket nem látja akkor nem sikerült bejelentkezni a rendszerbe.
Ha NEM sikerült a bejelentkezés annak az egyik ismert fő oka, hogy FireFos böngészőt használ és valószínűleg tiltotta benne a Sütik (Cookies) fogadását a https://telepass.hu weboldaltól.
Megoldás: engedélyezze a Sütik fogadását vagy használjon másik, pl. IE vagy Opera böngészőt, mert ezekkel soha nem szokott probléma lenni csak a firefossal, de azzal állandóan.
|
Regisztráció után nem kaptam meg az aktiváló levelet. Mit tegyek ? |
Rendszerünk a regisztrációt követően azonnal elküldi megadott e-mail címre az aktiváló levelet.
Ha ezt nem kapja meg néhány percen belül, akkor valahol elakadt a levél, vagy levelező beállításai nem tették lehetővé, hogy az aktiváló e-mail megérkezzen Önhöz.
Ilyen nagy ritkán szokott történni és többnyire ilyenkor szokták kérni, hogy aktiváljuk a regisztrációt.
Na ezt soha nem fogjuk mi megtenni. Pontosan azt a célt is szolgálja a regisztráció, hogy létező postafiókkal rendelkezzen a felhasználó, de ha már az aktiváló levelet nem kapja meg akkor, hogy fogja megkapni a szolgáltatásokkal kapcsolatos leveleket ?
Tehát a regisztrációt csak a felhasználó fogja tudni aktiválni. Ha mégis megtörtént, hogy nem kapta meg a levelet akkor vagy készít egy másik regisztrációt vagy ír nekünk, hogy küldjük el újra az aktiváló e-mailt.
|
Mi az, hogy 1 évig ingyenes ??? Utána majd fizetni kell ??? |
NEM, utána sem kell fizetni és semmikor sem kell fizetni a regisztrációért. Ez kizárólag azért lett a rendszerbe beleépítve, hogy az inaktív és/vagy nem működő email címeket/adatokat ne kelljen tárolni, mert ha valaki 1 év után is meg tudja hosszabbítani a regisztrációját, mert működő az email címe akkor ezzel semmi probléma nincs, de ha nem működik az email címe akkor minek van a rendszerben ?!
Szóval nem kell megijedni az 1 évig ingyenes kiírástól, semmi hátsó szándék nincs az évente történő megújítás alatt mint egyszerűen csak az inaktív regisztrációk kitakarítása.
A Telepass rendszerrel hogyan tudok hirdetést feladni ? |
Azzal sehogy ! Az nem erre való ? Kb. olyan a kérdés mint, hogyan tudok a vízcsappal inni ? Azzal sehogy, azt ki kell nyitni és akkor a belőle kifolyó vizet lehet meginni. A vízcsap egy eszköz, ugyanúgy mint a TelePass rendszer egy eszköz ahhoz, hogy hirdetést tudjon feladni vagy más szolgáltatásokat használni. A regisztráció után ki volt írva, hogy az AproHir.hu weboldalon kell bejelentkezni azzal az azonosítóval és jelszóval amit a TelePass regisztrációnál megadott. Lehet, hogy el kellett volna olvasni, ami oda volt kiírva.
De ha valaki ettől jobb magyarázatot tud adni erre a kérdésre kérem ossza meg velünk is.
Jött egy másfajta magyarázat is : A TelePass hasonlítása egy bankkártyához. Először ki kell váltani és utána lehet a bankkártyával pénzt felvenni az automatákból, persze amelyik elfogadja.
|
Ha a fentiekben nem találta meg a megfelelő választ úgy a "Segítség kérése" menüpontban vagy a "Kapcsolat" menüponton keresztül tud velünk kapcsolatba lépni.
|
TelePass | |